Gastenboek

 

Ron schreef op 18-07-2014 19:13

Vrijdag avond langs gegaan,was open van 19.00/21.00.Was er om 19.30.Alles pot dicht LEKKER DAN………..

reactie:

helaas komen er op de koopavond al maanden lang geen klanten. heb dit dan ook op het bordje met openingstijden op de deur verwijderd, maar verzuimd dit ook op de site te doen, waarvoor excuses .overigens staan op de deur twee tel.nos en had dit met een simpel telefoontje opgelost kunnen worden, want de eigenaar woont pal naast de woning en helpt zijn  klanten ook graag s’avonds en zelfs in het weekend!!

Kees schreef op 09-07-2012 06:22

Wasmachineslang afvoer lekte, tijdelijk met tape geplakt en voor een nieuwe naar de herenstraat.

Kreeg jet advies omgeen nieuwe te kopen, maar wel 2 tips om het op te lossen zonder koste.

Kijk dat is nu service, ik kom er graag nog eens terug.

 

hans schreef op 20-01-2012 15:15

2 e kerstdag wasmachine defect vlak voor mijn vakantie .terwijl kinderen die niet mee gaan op vakantie gebruik moeten maken van wasmachine.

gewoon geprobeerd te bellen en ja hoor kreeg een aardige mevrouw aan de lijn en deze vertelde dat ze gesloten zijn maar dat ik toch even langs mocht komen en dat haar man wel even het onderdeel wat ik nodig had zou pakken uit de winkel.

het ging om een paar koolborstels voor de wasmachine motor en was voor 30 euro gered .

er zelf op gemonteerd en werkt weer perfect.

aardige mensen en super service verlening .

top.

indien nodig verwijs ik mijn kennissen en familie naar dit bedrijf

hans

Groothuizen schreef op 15-11-2011 12:33

Vrijdagavond een scheurtje in de rubberen ring van de wasmachine geconstateerd.

Na een telefoontje zaterdagochtend aan de man van witgoedservice , zat er binnen 1 uur een nieuwe ring perfect in!

Topservice anno 2011!

M.L.Wentzel schreef op 03-06-2011 08:41

Op zoek naar een onderdeel ( de lagerband) van de Bauknecht wasdroger TRA 862 CD kreeg ik van alle onderdelenleveranciers in mijn omgeving (Amsterdam) de reactie: ” De machine is te oud, de machine komt in het systeem niet meer voor. U zult toch aan een nieuwe droger moeten denken.” Ik kwam bij de Wateringse Witgoedservice terecht en degene die de telefoon beantwoordde, zei dat hij nog een boek(!) had waarin de bedoelde droger voorkwam. Hij had de lagerband niet meer, maar bood aan de vraag op het forum van collega onderdelenwinkels te zetten. Na twee dagen kwam het verlossende telefoontje. Een collega uit Delft had de lagerband nog in een ‘ oude doos’ liggen.

De Wateringse Witgoedservice doet zijn naam wekelijk eer aan: echte service! 

Een blije doe-het-zelf reparateur uit Monnickendam